Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Analizeaza si trateaza solicitarile utilizatorilor din reteaua de unitati primite la unitatea de pilotaj si asigura suport de nivel 1 de diagnosticare si rezolvare la nivel aplicativ si la nivel infrastuctura echipamente
- Asigura suport, asistenta tehnica pentru departamentele din centrala, retea si filiale, zilnic, incluzand zilele de weekend si sarbatori legale
- Respecta parametrii de disponibilitate consemnati in contractele si conventiile de exploatare pentru echipamente sau sisteme
- Efectueaza actiunile de monitorizare si urmarire a proceselor si fluxurilor aplicative de care raspunde
- Efectueaza pornirea, oprirea si supravegherea resurselor, conform planificarii activitatilor zilei
- Raspunde de escaladarea la nivel 2 a incidentelor in cazul in care nu are competente de rezolvare si se asigura ca problema este preluata pentru solutionare
- Trateaza alarmele primite de la instrumentele de monitorizare a aplicatiilor critice si asigura escaladarea acestora catre grupurile care se ocupa de administrarea tehnica a aplicatiilor respective
- Asigura reluarea ulterioara a proceselor in cazul unor evenimente neprevazute prin lanseaza comenzilor de reluare a activitatii prevazute in procedura de lucru sau enuntate de suportul nivel superior apelat
- Mentine la zi documentatia de pilotaj IT
- Asigura suport in conectarea de la distanta pe sistemele din retea prin solutia de remote access a firmelor producatoare pentru analiza si remedierea unor evenimente neprevazute
- Contribuie la mentinerea conditiilor generale de productie, asigura disponibilitatea de resurse IT fizice si logice
- Asigura supravegherea derularii job-urilor automatizate si completeaza fisa de operare zilnica.
- Asigura suport / asistenta tehnica de nivel 1 pentru banca si filiale
- Asigura gestiunea utilizatorilor CoreBanking reglementata prin norme interne
- Asigura supravegherea procedurilor de End Of Days pentru toate aplicatiile la care este implementata
- Asigura suport nivel 1 in rezolvarea si escaladarea problemelor de productie legate de fluxuri aplicative critice
- Asigura preluarea si transmiterea datelor de la/catre parteneri prin conexiune VPN
- Asigura derularea fluxurilor cu entitatile contabile ale bancii
- Asigura derularea fluxurilor curente de monetica (preluarea si transmiterea datelor de la institutii: Visa, Mastercard, etc)
- Asigura servicii IT de arhivare si restaurare informatii
-
- Desfasoara activitate in 3 schimburi.
Experienta:
- Cunostinte nivel basic SO, baze de date, middleware
- Cunostinte generale / specifice de utilizare aplicatii birotica
- Cunostinte generale din domeniul solutiilor de monitorizare software si hardware
- Cunostinte generale sau specifice networking
- Cunostinte generale de scripting
- Experienta in utilizarea unui tool de automatizare
- Cunoastinte generale framework ITIL (procesele de change management, incident si problem management)
- Studii superioare de profil.