Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Absolvent studii tehnice Superioare sau in curs
- Cunostinte in domeniu( sisteme de operare, hardware, networking, software)
- Ms Office nivel mediu-avansat
- Abilitati de comunicare
- Persoana responsabila , calitati de organizare, cu initiativa si abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor
- Cunostinte limba engleza scris si vorbit: nivel mediu
- Spirit de initiativa, lucru in echipa
Descrierea jobului
- Solutionarea problemelor de helpdesk aparute, preluare sesizari si remedierea acestora;
- Instalare Windows, drivere, anitvirus, firewall, aplicatii, devirusare si recuperare date;
- Diagnosticare probleme aparute in infrastructura IT si remote;
- Administrare si intretinere retele VPN;
- Experienta in intretinere servere, constitue un avantaj;
- Aplicarea procedurilor IT de verificare si raportarea acestora in programul de evidenta Helpdesk.