Administrator Retea / Tehnician suport IT

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Angajatul ideal:

Activitatile de zi cu zi presupun administrarea retelelor companiei, reparatii hardware, debugging software, instalare programe, interventii de orice fel pentru angajatii care au dificultati cu statiile de lucru.

- Minim 3 ani experienta in domeniu.
- Diagnosticare, depanare, intretinere si configurare a echipamentelor IT.
- Detalii tehnice de nivel avansat care sa permita diagnosticare si inlocuire piese hardware.
- Cunostiinte de interfatare a calculatorului cu echipamente pe port serial/ Cunostiinte de soft care sa permita depanari Windows, devirusari, instalari drivere de comunicatie, instalari aplicatii, cunostinte medii de networking/routing/VPN.
- Limba angleza avansata sau peste mediu.
- Montare/demontare echipamente si cablari retele.
- Foarte multa seriozitate in relatia cu colegii si cu clientii firmei.
- Persoana proactiva, dinamica, cu bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.
- Capacitate de organizare a propriei activitati si abilitati de gestionare eficienta a timpului.
- Bune abilitati de definire, intelegere si rezolvare a problemelor.
- Studiile universitare de profil tehnic reprezinta un avantaj, dar nu suntem interesati neaparat de diplome, ne dorim experienta si dorinta de a invata si a rezolva rapid problemele ce tin de IT.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Configurare, administrare si mentenanta a echipamentelor IT ale firmei.

Responsabilitati:
- Instalari si configurari echipamente, depanare si asamblare calculatoare, echipamente IT Instalare, configurare sistem de operare Windows, Linux, MacOS, cunostinte Office 365.

- Asigurarea suportului tehnic pentru echipamentele IT: verificari si operatii periodice de mentenanta, diagnosticare hardware, inlocuire subansamble.
- Interventii in sistem on-site la punctele de lucru ale firmei.

Beneficii:
- Program flexibil, la birou, in cazul in care interventia se face la fata locului sau, la cerere, remote, de acasa.
- Pachet salarial atractiv
- Bonusuri in functie de performanta
- Telefon si laptop de serviciu
- Masina de serviciu si carburant
- Cursuri IT de perfectionare platite de firma
- Oportunitati de dezvoltare a carieriei
- Asigurare de sanatate la clinica Regina Maria.

Descrierea companiei

AXISTAR EXIM S.R.L. este o companie mica, in plina dezvoltare, cu deschidere spre piata online. Apreciem performanta, implicarea si proactivitatea dar, mai ales, valorile umane.
Cautam o persoana care este pasionata de IT, in primul rand, deschisa dar serioasa.
Daca te regasesti in ce am scris mai sus, vrem sa te cunoastem si sa te alaturi echipei noastre.