Administrator Sisteme Carduri Senior

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descriere rol:

Vei asigura buna functionare a sistemului de carduri, incluzand activitatile de monitorizare, crearea fr alerte si optimizare obiecte in bazele de date associate.

Vei asigura asistenta in dezvoltarea si in implementarea noilor produse solicitate de catre departamentele de business.

Vei gasi solutii in rezolvarea rapida a problemelor, precum si escaladarea din timp a acestora catre furnizorii de sisteme de carduri.

Vei efectua implementarea in mediul de productie pentru orice dezvoltare, pe baza specificatiilor primite si vei urmari rezolvarea la timp a tuturor problemelor aparute.

Vei asigura buna functionalitate a sistemului de carduri, inclusiv a aplicatiilor satelit, in regim 24/7.

Vei asigura asistenta pentru utilizatorii sistemului de carduri si operatiunilor zilnice associate.

Vei asigura suport de nivel 2 pentru orice problema semnalata, si nivel 3 pentru anumite tipuri de situatii.

Vei testa sistemul de carduri (testarea noilor versiuni, a noilor produse de carduri, a noilor solutii tehnice legate de reteaua de ATM-uri si POS-uri) conform cu procedurile in vigoare.

Vei furniza datele si statisticile pentru monitorizarea performantei si a gradului de incarcare a sistemelor de carduri.

Vei furniza rapoarte conform cu specificatiile furnizate. 

Vei asigura rolul de Ofiter de securitate in mentenanta cheilor de securitate legate de sistemul de carduri. 

Vei mentine legatura cu organizatiile internationale de carduri.

Vei avea disponibilitatea in regim de „on-call” in afara programului normal de lucru, in conformitate cu planificarea prealabila agreata cu superiorul direct si adusa la cunostinta via e-mail, la inceputul fiecarei luni

  

Ce te recomandă?

  • Studii superioare
  • Experienta in activitatea de carduri de minim 3 ani
  • Experienta in PL\SQL Oracle de minim 3 ani
  • Experienta in programare Java minim 1 an
  • Buna cunoastere a limbii engleze

 

Ce atuuri ai?

  • Abilitati foarte bune de lucru in Excel, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access)
  • Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal
  • Seriozitate si stapanire de sine in conditii de stress
  • Abilitati de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor, constrangerilor tehnice si de timp
  • Spirit de echipa, Aptitudini de invatare rapida, Proactivitate
  • Orientare catre client, capabil sa lucreze in conditii de stres
  • Orientare catre rezolvarea problemelor si capacitatea de a lua decizii rapid
  • Disponibilitatea de a învăța noi tehnologii la locul de muncă
  • Flexibilitate pentru a deprinde noi abilități
  • Proactivitate

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UniCredit Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UniCredit Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?