Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
Activitati principale:
- Concepere si implementare plan de afaceri;
- Preluarea si gestionarea comenzilor efectuate telefonic si online;
- Inregistrarea si centralizarea comenzilor online;
- Realizarea de analize si rapoarte privind activitatea de vanzare online;
- Introducerea si administrarea produselor pe website, actualizarea preturilor si crearea descrierilor tehnice (aferent fiecarui articol in parte);
- Adaugarea pozelor in site;
- Organizarea si participarea la sedintele de fotografiere a produselor si editarea in Photoshop a acestora;
- Ofera feedback clientilor existenti si potentialilor clienti, prin email si pagina de facebook/ Instagram / youtube / pinterest;
- oferirea de suport, telefonic si prin e-mail, tuturor clientilor magazinului online;
Promovarea magazinului in mediul online:
- Planificare, implementare si gestionare campanii de publicitate, marketing si comunicare;
- Identificarea publicului tinta si conceperea de mesaje targetate;
- Administrarea paginilor de Facebook / Instagram / Youtube / Pinterest si creare de continut pentru acestea;
- Gestionarea resurselor interne si externe in vederea indeplinirii obiectivelor urmarite si a respectarii deadline-urilor stabilite;
- Efectuarea de rapoarte solicitate de superiorul ierarhic si transmiterea lor in limita de timp stabilita;
- Gestionează reputaţia brand-ului în platformele de social media;
- Monitorizează, ascultă și răspunde utilizatorilor de pe platformele de social media într-o manieră care să-i convingă să devină clienţi sau fideli brand-ului;
- Este un avocat al brand-ului și intervine în discuţii pe platformele de social media atunci când este nevoie(si pe grupuri destinate design-ului interior);
- Identifică riscuri și oportunităţi în conţinutul generat de utilizatori pe conturile proprii de social media și raportează concluziile departamentului vizat;
- Se informează constant pentru a fi la curent cu noi tehnologii sau bune practici;
- Colaborează cu celelalte departamente pentru sincronizarea în materie de comunicare a unor promoţii sau evenimente;
- Monitorizează și analizează activitatea concurenţilor pe platformele de social media;
Cerinte:
- Minim 1 an experienta pe o pozitie similara, in cadrul unui magazin online - ecommerce si marketing online;
- Experienta in coordonarea unei echipe;
- Cunostinte solide de operare PC (MS OFFICE - Word, Excel, Photoshop), navigare internet;
- Cunostinte ale modalitatilor de promovare utilizate de catre magazinele online (SEM, SEO, digital display, social media, programe de afiliere);
- Cunostinte ale platformelor de vanzare online, inclusiv platforme marketplace;
- Experienta cu utilizarea uneltelor web analytics;
- Capacitatea de a studia si a intelege in amanunt piata si clientii magazinului online;
- Spirit antreprenorial, care cunoaste si aplica principiile de succes pentru activitatile economice;
- Cunostinte de securitate informatica;
- Cunostinte privind conditiile GDPR;
- Abilitati de comunicare (verbala, scrisa) si de interrelationare;
- Organizare, atentie la detalii, capacitate de planificare a propriei activitati, rigurozitate;
- Capacitate de adaptare rapida la sarcini variate;
- Abilitatea de a desfasura simultan diferite activitati;
- Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica;
- Atitudine proactiva;
- Orientare spre client.
- Mix intre creativitate si analiza datelor
Beneficii Oferite: salariu motivant + bonuri de masa, decont transport metrou sau STB, bonusuri de performanta, prime de Paste, Craciun, zi nastere, an aniversar, etc.
Asiguram transportul de la metrou Pacii. Locatie zona Hornbach/Kika Militari.
Program de lucru: de luni pana vineri de la 7:30 la 16 (cu 30 minute pauza de masa). Sambata, Duminica si zilele de sarbatori legale nu se lucreaza.
Detalii la interviu.