Advertising Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Departament: Comunicare

Locatie: Bucuresti – Day Tower

Tip contract: leasing de personal, perioada determinata (2 ani)

 

In acest rol vei: 

· Participa la dezvoltarea si implementarea campaniilor de Comunicare ATL si BTL, urmarind indeplinirea obiectivelor de comunicare si vanzare ale categoriei si cresterea indicatorilor de brand agreati

· Comunica constant cu managerul/responsabilii din business unit-urile diverse, pentru care se implementeaza proiecte de comunicare

· Integra planul de activitati in startegia de brand overall

·  Tine legatura cu agentiile/furnizorii externi implicati in dezvoltarea proiectelor si desfasurarea activitatilor contractuale legate de Comunicare – ex. Agentii de publicitate, BTL, media

· Dezvolta si executa evenimente, sponsorizari, activari, national si regionale, integrate in conceptul de comunicare

· Prelua brief-urile interne pentru activari pentru comapaniile Grupului in Romamnia si brief-urile venite de la directorul de departament pentru evenimente generale de brand si agreaza planurile de implementare cu managerul

· Participa activ la updatarea permanenta a Planurilor de comunicare in strategia anuala de brand si la alinierea cu business units a bugetelor alocate si a ajustarilor

· Raporta catre departamentele de specialitate bugetele si actualele pentru proiectele coordonate.

 

Ce cautam:

• Competente digitale dezvoltate (Windows, Excel si PowerPoint)

• Minimum 5 ani intr-o pozitie de account management sau brandmanagement in agentie de publicitate sau intr-un departamentspecializat de brand/marketing communication in cadrul uneicompanii

• Abilitate de a planifica activitatile si de a coordona mai multe sarcini simultan

• Cunostinte foarte bune de limba engleză – scris şi vorbit

• Minimum 5 ani de experienta in marketing comunicare

• Experienta in design-ul si coordonarea de campanii ATL/ BTL, cunostinte de baza de media buying si planning

• Absolvent studii superioare

• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere

• Experienta de project management

• Cunostinte financiare generale, gestionare buget si vendor management

• Abilitati de project management

 Beneficii:
Reduceri pentru servicii medicale;
Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică;
Oportunități de dezvoltare profesională reală;
Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
Zile libere (Zi de naștere, Ziua Energeticianului);
Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;
O structură multinațională în care poți construi o carieră.

Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.

Toate informațiile vor fi tratate ca strict confidențiale. 

 

Enel România

Enel România este, alături de Enel Servicii Comune, una dintre companiile din Grupul Enel în România care au rolul de a susține liniile de business principale – furnizarea, distribuția, producția energiei electrice și dezvoltarea de soluții inovatoare. Această companie susține activitatea tuturor celorlalte companii din grup prin funcții de comunicare, resurse umane, financiar, IT, legal, afaceri instituționale și sustenabilitate și așa mai departe

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENEL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENEL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENEL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?