Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului: Asigura servicii de asistenta si consultanta, prin e-mail sau prin sistemul intern de receptionare tichete de la angajati (Ask HR Online), tuturor angajaţilor si managerilor companiei, acţionând ca prim-contact pentru aceştia, mentinand legătura cu Centrele de expertiza si Partenerii de afaceri din departamentul Resurse Umane (HR Business Partners).
Responsabilitati principale:
- Oferă servicii de asistenta prin sistemul de ticketing si e-mail tuturor managerilor si angajaţilor, raspunzand la intrebarile legate de proiectele, procedurile, procesele si sistemele de HR;
- Foloseşte sistemul Employee Interaction Center pentru logarea tuturor cazurilor si monitorizarea propriei sale activitati si masurarea performantei serviciului;
- Contribuie la dezvoltarea competentelor managerilor legate de felul in care aceştia gestioneaza oamenii din echipa lor si pune la dispozitia acestora instrumente si recomandari unitare;
- Monitorizeaza periodic indicatorii de performanta si realizeaza ajustarile necesare asa incat timpul de raspuns si calitatea raspunsurilor sa fie intotdeauna la nivelul de performanta cerut;
- Revizuieste periodic modul de lucru cu centrele de expertiza HR pentru reducerea timpului de raspuns si cunoasterea in avans a proiectelor si initiativelor de HR;
- Verifica constant si actualizeaza portalul MyHR, precum si procesele de HR;
- Participa activa in proiectele globale sau locale, contribuind cu competenta si expertiza necesare si utile implementarii lor.
Competente, cunostinte si experienta:
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Abilitati de lucru in conditii de stres;
- Adaptabilitate si flexibilitate;
- Orientare catre client;
- Engleza nivel avansat;
- Abilitati de organizare, atentie la detalii;
- Experienta intr-o arie de support HR reprezinta un avantaj;
- Cunostinte legislatie.