AFTER SALES ANALYST

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati principale:

  • Participa la reuniuni, in cadrul serviciului si in interiorul companiei, precum si la formari specifice activitatii;
  • Prelucreaza datele cu caracter personal ale clientilor/prospectilor in conformitate cu  legislatia in materie;
  • Apeleaza clientii conform scenariilor stabilite , respectand perioadele minime si maxime de apelare;
  • Bifeaza raspunsurile in aplicatia specifica;
  • Noteaza comentariile clientilor si codifica motivele satisfactiei sau insatisfactiei acestora;
  • Comunica sefului ierarhic orice aspect legat de calitatea inregistarilor din fisierele de apelare si situatiile deosebite constatate in urma realizarii telesondajelor;
  • Verifica fisierele de apelare QVN si QSA, cu scopul de a respecta aplicarea metodologiei specifice actitivatii de sondaje;
  • Selecteaza esantioane reprezentative pentru apelarea clientilor.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Comunicativ;
  • Engleza mediu reprezinta un avantaj.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RIAN & PARTNERS pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RIAN & PARTNERS pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RIAN & PARTNERS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?