Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati principale:
- Participa la reuniuni, in cadrul serviciului si in interiorul companiei, precum si la formari specifice activitatii;
- Prelucreaza datele cu caracter personal ale clientilor/prospectilor in conformitate cu legislatia in materie;
- Apeleaza clientii conform scenariilor stabilite , respectand perioadele minime si maxime de apelare;
- Bifeaza raspunsurile in aplicatia specifica;
- Noteaza comentariile clientilor si codifica motivele satisfactiei sau insatisfactiei acestora;
- Comunica sefului ierarhic orice aspect legat de calitatea inregistarilor din fisierele de apelare si situatiile deosebite constatate in urma realizarii telesondajelor;
- Verifica fisierele de apelare QVN si QSA, cu scopul de a respecta aplicarea metodologiei specifice actitivatii de sondaje;
- Selecteaza esantioane reprezentative pentru apelarea clientilor.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Comunicativ;
- Engleza mediu reprezinta un avantaj.