Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Dezvoltă strategia de relații cu furnizorii interni și externi;
- Monitorizează consumul și achizițiile în vederea încadrării în bugetul prevazut;
- Menține relația cu furnizorii și realizează cereri de oferte în baza descrierilor primite de la celelalte departamente;
- Negociază contractele de achiziții, evaluează corect oportunitatea acceptării unui furnizor nou;
- Reanalizează și reevaluează anual toți furnizorii și prospectează piața de profil în cautarea de noi furnizori și oferte care să satisfacă optim necesarul de produse și servicii;
- Coordonează sistemul de comenzi, centralizează achizițiile, selectează ofertele, evaluează diversele canale de achiziții în funcție de calitate, servicii și costuri;
- Verifică respectarea clauzelor contractuale, urmăreste livrarea și derularea contractelor;
- Asigură menținerea stocului minim de materiale în conformitate cu necesitațile definite de către celelalte departamente;
- Raportează periodic situația achizițiilor și a relațiilor cu furnizorii, realizează analize și comparații periodice asupra eficienței procesului logistic și de achizitii;
Cerinte:
- Absolvent de studii superioare tehnice/economice;
- Experiență într-o poziție similară;
- Abilitați de analiză și negociere;
- Permis de conducere auto, categoria B;
- Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu-avansat;
- Cunosținte avansate de operare a calculatorului (MS Office, Internet);
- Capacitatea de a lucra cu termene și proceduri de lucru;
- Excelente abilitați de negociere, diplomație, toleranță;
- Buna cunoaștere a mediului de afaceri și a legislației comerciale;
- Competențe de planificare bugetară;
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu, reprezentativă în domeniul producției de mobilă din România.
- Pachet salarial motivant.
- Dezvoltare profesională prin cursuri de specialitate.