AGENT ACHIZITII SI CONTRACTARI
Responsabilitati:
- Mentinerea relatiilor de afaceri cu furnizorii societatii gestionati de departamentul achizitii;
- Urmaririrea contractelor, a listelor de preturi, a conditiilor negociate;
- Lansarea comenzilor de piese si urmarirea acestora pana la finalizarea receptiei;
- Urmarirea respectarii termenelor de livrare de catre furnizorii de produse, mentinerea unei legaturi permanente cu acestia pentru a cunoaste cu precizie data livrarii produselor;
- Verificarea si gestionarea facturilor primite de la furnizori in conformitate cu procedurile de companie;
- Introducerea comenzilor de achizitie in sistemul informatic de gestiune;
- Verificarea sistematica a soldurilor furnizorilor, a avansurilor platite catre acestia;
- Legatura cu celelalte departamente implicate in procesul de aprovizionare: departament tehnic, depozit, comercial , contabilitate, etc.
-Evaluarea furnizorilor si mentinerea unei baze de date cu furnizori si posibili furnizori .
Profilul candidatului ideal:
- Studii superioare finalizate - Minim 2 ani experienta in achizitii
- Experienta relevanta in relatia cu furnizorii
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare a propriei activitati
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Spirit de initiativa; incredere in fortele proprii;
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
- Experienta in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
- Permisul auto categoria B :
Conditiile de munca
Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie:
Nu lucreaza in conditii ambientale deosebite:
Face deplasari uneori , in afara firmei, in tara si strainatate:
Conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) Telefon mobil, PC,
DOMICILIUL IN TG MURES SAU IN APROPIERE!!!!