Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Candidatul ideal
- ofera suport administrativ pentru departamentul Vanzari si pentru Managerul de Vanzari
 - Primeste solicitari de oferta pe e-mail din partea departamentului de vanzari ;
 - Verifica documentele transmise in vederea emiterii ofertelor de asigurare ;
 - Emite ofertele de asigurare in baza solicitarilor primite ;
 - Tine legatura cu societatile de asigurare in vederea obtinerii de oferte competitive sau reduceri comerciale ;
 - Analizeaza si centralizeaza ofertele de asigurare intr-un format unitar ;
 - Arhiveaza documentele si politele ;
 - Inregistreaza si mentine la zi bazele de date;
 - transmite prin email ofertele catre solicitanti;
 - realizeaza follow up referitor la ofertele transmise;
Descrierea jobului
Beneficii:
 - contract de munca pe perioada nedeterminanta
 - salariu fix + tichete de masa in valoare de 15 lei/zi
 
 Candidatul ideal
 
 - Experienta generala in backoffice minim 1 an
 - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj Competente:
 -Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit de observatie
 -Abilitatea de a munci in echipa
 -Ablilitati de comunicare eficienta, oral si in scris
 -Prioritizarea activitatilor si de gestionarea eficienta a timpului
 -Capacitatea de a respecta termene limita
 - Capacitatea de a fi proactiv, flexibil, open-minded
Descrierea companiei
Trust Brokers ofera clientilor o gama larga de servicii financiare: asigurari auto, leasing financiar si credit auto.