Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- ofera suport administrativ pentru departamentul Vanzari si pentru Managerul de Vanzari
- Primeste solicitari de oferta pe e-mail din partea departamentului de vanzari ;
- Verifica documentele transmise in vederea emiterii ofertelor de asigurare ;
- Emite ofertele de asigurare in baza solicitarilor primite ;
- Tine legatura cu societatile de asigurare in vederea obtinerii de oferte competitive sau reduceri comerciale ;
- Analizeaza si centralizeaza ofertele de asigurare intr-un format unitar ;
- Arhiveaza documentele si politele ;
- Inregistreaza si mentine la zi bazele de date;
- transmite prin email ofertele catre solicitanti;
- realizeaza follow up referitor la ofertele transmise;
Descrierea jobului
Beneficii:
- contract de munca pe perioada nedeterminanta
- salariu fix + tichete de masa in valoare de 15 lei/zi
Candidatul ideal
- Experienta generala in backoffice minim 1 an
- Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj Competente:
-Atentie la detalii, analitic, meticulos, spirit de observatie
-Abilitatea de a munci in echipa
-Ablilitati de comunicare eficienta, oral si in scris
-Prioritizarea activitatilor si de gestionarea eficienta a timpului
-Capacitatea de a respecta termene limita
- Capacitatea de a fi proactiv, flexibil, open-minded
Descrierea companiei
Trust Brokers ofera clientilor o gama larga de servicii financiare: asigurari auto, leasing financiar si credit auto.