Agent Call Center

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

- excelente abilitati de comunicare in limba romana si optional limba engleza
- orientat spre client, adaptabil, sociabil cu spirit de echipa, calm, punctual
- foarte organizat, ambitios, dornic sa invete lucruri noi, proactiv
- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii
- experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, telefon)
- experienta in call center / relatii cu clientii constituie un avantaj
Program flexibil de 12 ore (10:00-22:00, luni-duminica) unde se lucreaza 3 zile intr-o saptamana si 4 in cealalta

Descrierea jobului

preia apelurile telefonice venite din partea clientilor si ofera prompt si in mod profesionist informatiile solicitate de acesta;
Efectueaza apeluri (outbound) zilnice in functie de KPI stabiliti de catre superiorul direct in vederea indeplinirii obiectivelor individuale
identifica problemele semnalate de clienti si oferira solutii in conformitate cu procedurile de lucru sau directioneaza cazul catre departamentul specializat pentru rezolvare;
inregistreaza interactiunea cu clientul in baza de date asigurandu-se ca transmite toate informatiile relevante cazului rezolvat;
comunica cu clientii si departamentele companiei, telefonic si in scris, pentru solutionarea rapida a solicitarilor aparute;
creaza si actualizeaza permanent in baza de date informatiile specifice clientiilor companiei
completeaza si transmite situatii, rapoarte, informari in conformitate cu procedurile de lucru.
Mentine o relatie stabila intre companie si directorii zonali, agentii din locatii si clientii finali construind un canal de comunicare solid

Beneficii:

- contract de munca pe perioada nedeterminata
- pachet salarial atractiv adaptat domeniului
- bonuri de masa (dupa 3 luni)
- bonusuri in functie de performanta
- posibilitati reale de dezvoltare in cariera
- training si formare continua la locul de munca
- echipa tanara, dinamica si placuta, motivata de la care poti invata
- team building-uri si petreceri decontate de companie
- posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati
- mediu de lucru atractiv la sediul central din Nord City Tower - Bd Pipera 1/VII
- decont transport linia 135 care va preia de la Aurel Vlaicu si va lasa vis-à-vis de birou

Descrierea companiei

Suntem o companie romaneasca specializata in domeniul pariurilor sportive, jocurilor de noroc virtuale, casinouri si spatii tip bet-cafe, care a introdus pentru prima oara in Romania terminale de pariere tip self-betting.
Avand o experienta vasta in domeniul self-betting suntem prezenti in peste 1000 de locatii din Romania, oferind servicii excelente clientilor nostri din intreaga tara.