AGENT CALL CENTER

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

LOCATIA - DEPOZIT DRAGOMIRESTI, ILFOV

       Candidatul ideal:

  • Absolvent studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);
  • Eperienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
  • Cunostinte bune de operare PC - pachet Microsoft Office;
  • Persoana cu orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
  • Bune abilitati de relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
  • Atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
  • Spontaneitate, capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune, abilitati de vanzare;

          Responsabilitati:

  • Preluarea solicitarilor din partea clientilor prin intermediul liniei dedicate de apel si a e-mailuri-lor primite;
  • Oferirea de asistenta si suport clientilor - informatii complete si corecte cu privire la produsele Noriel;
  • Furnizarea de informații cu privire la starea comenzilor online;
  • Plasarea comenzilor in sistem, verificarea disponibilității mărfurilor;
  • Mentine relatia cu furnizori de servicii, transportator, banca.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Noriel Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Noriel Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Noriel Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?