Agent Call Center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Daca ai o personalitate dinamica, abilitati de comunicare dezvoltate, orientare catre client si iti place sa te implici in rezolvarea situatiilor pe care le intampini atunci iti propunem sa ne cunoastem.

In cateva cuvinte, responsabilitatile echipei noastre sunt:

  • Preluarea apelurile telefonice
  • Efectuarea programarilor conform solicitarilor facute de clienti
  • Furnizarea de informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de companie si procedurile interventiilor medicale
  • Completarea bazei de date.

Ne asteptam sa gasim la viitorii nostri colegi:

  • ersonalitate dinamica
  • Abilitati de comunicare si orientare catre client (experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj)
  • Capacitate de concentrare
  • Cunostinte medii de limba engleza pentru a sustine o conversatie obisnuita
  • Capacitate de lucru in echipa
  • Atentie distributiva
  • Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj, dar nu este eliminatorie.

Printre beneficiile colegilor nostri enumeram:

  • stabilitate intr-o companie care este lider de piata
  • pachet de servicii medicale pentru angajat si familie
  • program flexibil
  • posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.

Nu vrem sa iti intrerupi activitatile pe care le intreprinzi in prezent asa ca iti propunem o colaborare part-time intr-un program in ture, flexibil.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MedLife pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MedLife pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MedLife locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?