Agent call center - limba spaniola

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati

  • este responsabil/a pentru a asigura suport in limba spaniola clientilor
  • receptioneaza, analizeaza, rezolva si raporteaza probleme semnalate de catre clienti
  • comunica cu clientii pe mail, telefon, sisteme de comunicare online

 

Cerintele

  • minim studii medii
  • cuoasterea limbii spaniole la nivel avansat
  • competente excelente de management al timpului si de prioritizare a sarcinilor
  • abilitatea de a lucra ca si parte a unei echipe
  • abilitati de comunicare si prezentare intr-o maniera profesionala
  • abilitati de analiza si de luare a deciziilor in aria sa de competenta si responsabilitate
  • persoana orientata catre solutii
  • experienta în Suport Clienti reprezinta un avantaj
  • cunostinte medii de utilizare Microsoft Office / Excel.

Oferim :

  • contract pe perioada nedeterminata
  • bonuri de masa

 Doar candidatii selectati vor fi contactati in vederea stabilirii unui interviu.
Postul este disponibil in Sibiu.
Oferta privind remuneratia salariala se va stabili la interviu.

Rapida Financial este o societate de consultanta.
Avand in vedere extinderea rapida a companiei, dorim sa aducem alaturi de noi tineri entuziasti care sa participe activ la procesul de dezvoltare a societatii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RAPIDA FINANCIAL S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RAPIDA FINANCIAL S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RAPIDA FINANCIAL S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?