Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Experienta minim 1 an in ticketing si utilizarea sistemului , cunoasterea si a sistemului Amadeus
- Limba engleza, scris si vorbit (cunoasterea si a altor limbi straine constitue avantaj, spaniola, franceza)
- Operare PC
- Capacitate de organizare si planificare
- Capacitate de comunicare cu clientii si colegii
Responsabilitati:
- preluarea solicitarilor de la clienti si intocmirea ofertelor pentru acestia;
- rezervarea/vanzarea serviciilor turistice externe;
- rezervarea/vanzarea biletelor de avion;
- pastrarea legaturii cu clientii;
- intocmirea documentelor fiscale si de calatorie;-
- acordarea de consultanta si suport inainte, in timpul si dupa incheierea calatoriei
Beneficiile postului:
- salariu fix + commision din vânzări
- un mediu de lucru placut si performant
- formare profesionala permanenta specifica domeniului si sprijin in construirea unei cariere in domeniul travel
- participare la info-trip-uri de cunoastere a destinatiilor
- bonusuri in functie de performante, atat in bani, cat si in vacante
- Documente necesare: CV (lb. română),