Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
-estimarea necesarului pentru achizitii si urmarirea contractelor;
-plasarea comenzilor catre furnizori;
-comunicarea permanenta cu furnizori din diferite tari in scopul identificarii de noi produse si obtinerii celor mai bune oferte;
-negocierea preturilor, termenelor de plata si a altor conditii pentru marfuri;
-transmiterea de informatii catre furnizorii externi, necesare pentru intocmirea documentelor de import care insotesc marfurile si verificarea corectitudinii acestora;
-monitorizarea si coordonarea transportului, operatiunilor vamale cand este cazul;
-comunicarea permanenta cu membri echipei si cu celelalte departamente pentru gasirea celor mai potrivite solutii operationale
-organizarea transportului si urmarirea incarcarii comenzilor;
-colectarea documentelor necesare intocmirii receptiilor de marfa;
-comunicarea cu autoritatile statului, cand este cazul.
Cerinte:
- studii superioare;
- abilitati organizatorice, de comunicare si negociere
- indeplinirea sarcinilor la termenele stabilite
- cunoasterea limbii engleze obligatoriu (vorbit, citit, scris) , limba maghiara ( constituie avantaj )
- cunoştinţe foarte bune de operare PC; Word, Excel, Outlook
- atitudine proactiva
- experienta in domeniul achizitiilor (constituie un avantaj)
-domiciliul stabil in Arad sau imprejurimi
Oferta (bonusuri, beneficii):
- salariu motivant;
- mediu de lucru tanar, dinamic, competitiv;
- posibilitatea dezvoltării personale
Doar persoanele selectate vor fi contactate.