Agent contractari si achizitii Arad

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului:

-estimarea necesarului pentru achizitii si urmarirea contractelor;
-plasarea comenzilor catre furnizori;
-comunicarea permanenta cu furnizori din diferite tari in scopul identificarii de noi produse si obtinerii celor mai bune oferte;
-negocierea preturilor, termenelor de plata si a altor conditii pentru marfuri;
-transmiterea de informatii catre furnizorii externi, necesare pentru intocmirea documentelor de import care insotesc marfurile si verificarea corectitudinii acestora;
-monitorizarea si coordonarea transportului, operatiunilor vamale cand este cazul;
-comunicarea permanenta cu membri echipei si cu celelalte departamente pentru gasirea celor mai potrivite solutii operationale
-organizarea transportului si urmarirea incarcarii comenzilor;
-colectarea documentelor necesare intocmirii receptiilor de marfa;
-comunicarea cu autoritatile statului, cand este cazul.

Cerinte:

- studii superioare;
- abilitati organizatorice, de comunicare si negociere
- indeplinirea sarcinilor la termenele stabilite
- cunoasterea limbii engleze obligatoriu (vorbit, citit, scris) , limba maghiara ( constituie avantaj )
- cunoştinţe foarte bune de operare PC; Word, Excel, Outlook
- atitudine proactiva
- experienta in domeniul achizitiilor (constituie un avantaj)

-domiciliul stabil in Arad sau imprejurimi

Oferta (bonusuri, beneficii):

- salariu motivant;
- mediu de lucru tanar, dinamic, competitiv;
- posibilitatea dezvoltării personale

Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AGRIROM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AGRIROM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AGRIROM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?