Agent contractari si achizitii (broker marfuri)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului

Daca vei face parte din echipa nostra, vei fi respnsabil(a) de:

  • asigurarea cu materiile prime pentru producţie în baza necesarului estimat de sistemul de gestiune;

  • asigură aprovizionarea cu mărfurile necesare pentru revânzare;

  • întocmeşte  și transmite comenzi de achiziţii pentru toate materialele pe care le gestionează;

  • răspunde de logistica reperelor comandate, intrarea lor în societate la termenul solicitat prin comandă.

  •  comunică compartimentui vânzări termenele de livrare confirmate de furnizori  de mărfuri;

  • solutionarea tuturor problemelor cu furnizorii in ceea ce priveste calitatea si cantitatea materiilor prime livrate;

  • transmite Biroului de Logistică toate informatiile necesare pentru a organiza transportul.

  • tine legatura cu furnizorii in vederea respectarii termenelor de livrare respectiv anticipari sau amanarii conform datelor din sistem

  • verifica confirmarea comenzilor de la furnizori sa corespunda cu, comanda transmisa,

  • se asigura ca facturile sa ajunga la timp pentru marfa deja livrata.

  • răspunde de ajustarea stocurilor de siguranţă  pentru buna desfăşurare a producţiei si de acurateţea înregistrărilor în stoc;

 

Cerinte:

  • Studii superioare;

  • Experienta in domeniu – minim 2 ani;

  • Cunostinte avansate MS Office (in special Excel);

  • Cunostinte despre sisteme de gestiune si planificare a productiei;

  • Cunostinte de limba italiana si engleza - nivel mediu;

  • Capacitate de comunicare si colaborare, spirit de munca in echipa, abilităţi de planificare, organizare şi viteză de reacţie;

Beneficii:

  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;

  • Tichete de masă din prima zi de muncă;

  • Primă luna martie;

  • Primă de vacanță;

  • Primă de sfârșit de an;

  • Tichete cadou si prime de Paște și Crăciun;

  • Orele suplimentare plătite 175%, sâmbăta și duminica 200%;

  • Concediu de odihnă anual min 22 zile lucrătoare, maxim 27 zile, în funcție de vechime;

  • Pachet medical la clinică privată;

  • Primă de recrutare dacă îți aduci și alți colegi;

Descrierea companiei

Având o experiență de aproape un secol în producția de feronerie pentru uși și mobilier, Feroneria este unul dintre cele mai vechi şi puternice branduri din România.

Feroneria a fost fondată la Arad în anul, devenind de-a lungul vremii cea mai puternică firmă din ţară în domeniu, iar din anul 2014 este membră a Grupului internațional ISEO.

Cu o gama variata de produse in ofertă, Feroneria îşi propune să rămână şi în continuare alegerea preferată a clienţilor şi utilizatorilor de feronerie pentru uşi, ferestre și mobilier. Investiția continuă în perfecţionarea gamei existente şi dezvoltarea de noi produse, ne-au consolidat poziţia de lider naţional în domeniu ca promotor de produse „Fabricat în România”. În acest moment Feroneria este prezentă cu produsele şi serviciile sale în întreaga lume, cu misiunea de a dezvolta noi generaţii de produse şi servicii pentru a satisface cerinţele unei pieţe globale aflate într-o continuă schimbare.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Feroneria Prod SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Feroneria Prod SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Feroneria Prod SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?