Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Realizeaza activitatile de achizitie material tehnice, servicii, piese de schimb, cosumabile laborator, consumabile sectii, reparatii si servicii ale Companiei;
Identifică furnizori potenţiali pentru fiecare nevoie identificata si aprobata si întocmeşte raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a se asigura de cel mai bun raport calitate-pret;
Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizorii
Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
Gestionarea ofertelor de achizitii.
Mentine si actualizeaza lista furnizorilor ,
Colaborează cu departamentele din cadrul grupului participând la definirea specificaţiilor pentru materialele/ serviciile ce fac obiectul contractelor de achiziţii încheiate cu furnizorii;
Analizează şi evaluează obiectiv ofertele furnizorilor
Fundamenteaza achizitia conform procedurilor in vigoare, la calitatea si in termenii agreati;
Întocmeşte şi derulează comanda de aprovizionare;
Este responsabil de preluarea de la clientul intern a eventualelor reclamatii si le solutioneaza cu furnizorul.
Arhiveaza documentatia aferenta comenzilor si selectiei furnizorilor;
Indeplineste alte activitati conexe, atribuite de managerul direct si / sau prin decizia companiei
Respecta confidentialitatea informatiilor pe care le detine.
Cerinţe:
Studii superioare tehnice sau economice sau in curs de finalizare; studiile superioare într-un domeniu tehnic sunt un avantaj;
Responsabilitate individuală, capacitate de administrare a timpului şi sarcinilor în funcţie de priorităţi; Abilitati de comunicare, Perseverenta si abilitate de a respecta termenele
Cunoştinţe solide de operare PC; Word, Excel;
Cunoştinţe de limbă engleză, cel puţin nivel mediu;
Cunoştinţe bune de navigare şi căutare pe internet (nivelul începător NU este suficient); capacitate de identificare de noi furnizori, de întreţinere şi dezvoltare a relaţiilor cu aceştia