Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Detinatorul functiei de Operator Suport Clienti, face parte integranta din echipa de Call Center. Acesta intermediaza si comunica permanent cu clientii Fortuna sau Casa Pariurilor, care acceseaza serviciile Online.

Responsabilitati:

  • Receptioneaza intrebarile, recomandarile, reclamtiile si plangerile clientilor existenti sau a potentialilor clienti;
  • Preia notificarile primite din sistem si ofera suport clientilor in functie de situatia semnalata;
  • Raporteaza furnizorilor externi erorile tehnice care afecteaza buna functionare a site-ului/platformei online;
  • Identifica periodic nevoile si asteptarile clientilor prin contactare telefonica, e-mail sau live chat;
  • Transmite raportarile necesare aferente activitatii zilnice;
  • Rezolva situatiile in conformitate cu procedurile interne;

Cerinte:

  • Minim studii medii;
  • Experienta în Suport Clienti reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office / Excel;
  • Cunostinte de pariuri sportive si jocuri de noroc reprezinta un avantaj;
  • Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Abilitati de lucru în echipa;

Salariul net pentru aceasta pozitie poate sa ajunga la suma de 3000 lei!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FORTUNA Entertainment Group N.V. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FORTUNA Entertainment Group N.V. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FORTUNA Entertainment Group N.V. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?