Descirerea companiei:
(cel mai mare site din România, specializat pe turismul de coastă din Marea Neagră, cu o cifră de afaceri de aproximativ 30 de milioane de euro / an, oferind servicii de cazare în peste 1000 de hoteluri, vile și pensiuni din Mamaia, Eforie Nord, Eforie Sud, Costinești, Neptun, Olympus, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Constanța, Vama Veche, 2 Mai, Sinoe, precum și hoteluri de pe coasta Bulgariei, Spania , Grecia sau Turcia.
Începând cu acest an ne-am extins activitatea, iar prin brandul Aloria dorim să livrăm conținut complet clienților noștri (bilete de avion, cazare hoteluri intern si international, pachete de vacanta intern si international), atât prin sistemul de rezervări B2C (prin intermediul site-ului propriu ), cât și prin prin intermediul platformei de rezervari B2B către rețeaua noastră de agenții de turism din România si clienți corporate.
Candidatul ideal:
Avem nevoie de colegi noi in cadrul Aloria, noua divizie de business a LitoralulRomanesc
Cerinte:
Experienta minim 2-3 ani ca agent de turism pentru pozitia de Junior, si 1-2 ani experienta pentru pozitia de Mid-level sau Senior;
Abilitati bune de comunicare, atat verbala cat si in scris;
Abilitati bune de negociere si influentare a clientului;
Limba engleza la nivel conversational;
Fire sociabila si statornica, dornic/a de a accepta o provocare la cel mai inalt nivel posibil;
Experienta in activitatea de ticketing reprezinta un avantaj insa nu este un criteriu eliminatoriu;
Experienta in colaborarea cu Wholesalers/OTA’s reprezinta un avantaj insa nu este un criteriu eliminatoriu;
Absolvent de studii superioare (sau studii in curs de finalizare, care sa permita un program de lucru normal);
Sunt apreciate brevetele, certificarile si acreditarile in domeniu (turism).
Descrierea jobului
Efectuarea /finalizarea rezervarilor de bilete avion, cazari, alte produse turistice pentru clientii online, sau care suna in call-center;
Operarea in sistemul de rezervari propriu si in sistemele partenere;
Confirmarea preturilor si platilor cu clientul, emiterea documentelor de calatorie;
Intocmeste documentele de încasare a sumelor/ voucherelor, elibereaza documente de plata si încaseaza contravaloarea serviciilor oferite;
Intocmeste si înregistreaza documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, vouchere, facturi, sesizari, reclamatii etc.) conform procedurilor agentiei;
Consilierea si asistarea clientilor pre si post vanzare;
Urmareste finalizarea tranzactiei turistice, solicita feedback si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor;
Bonusuri / beneficii:
Salariu net motivant, sistem de bonusare atractiv;
Mediu de lucru modern;
Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala;
Posibilitatea de a merge in infotripuri in tara si in strainatate;