Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem profesionisti, stabili, lucram cu clienti internationali si dorim calitate si seriozitate.
Fluctuatia minima de personal ne recomanda ca pe un bun angajator. Echipa este unita, dar deschisa sa primeasca oameni noi, cu care sa impartasim din experienta noastra.
Cerinte:
-cunostinte temeinice operare MSOffice: Word, Excel, Outlook; GoogleSheets;
-usurinta in utilizarea motoarelor de cautare si a soft-urilor de tip back-office (facturare, raportare etc.);
-disponibilitate pentru deplasari;
Descrierea jobului:
- gestionarea contractelor incheiate cu partenerii externi, pentru anumite destinatii;
- prelucrarea ofertelor si introducerea in sistemul de rezervari;
- verificarea si gestionarea rezervarilor;
- suport pentru echipa de operations.
Beneficii:
- Siguranta unui venit fix lunar;
- Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala si training intensiv la locul de munca;
- Posibilitatea de a merge in infotripuri in strainatate;
- Vacante cu tarife reduse pentru angajati;
- Locatie centrala in Copou cu acces facil catre Universitate si celelalte zone ale orasului.
Program de lucru: luni – vineri 09h00-17h00 / 10h00-18h00.
Pentru studenti: program de lucru flexibil in functie de cursuri si examene.