Candidatul Ideal
Esti o persoana amabila, careia ii place sa interactioneze cu oamenii? Esti ambitioasa si perseverenta?
Daca gasesti mereu solutii si iti place sa fii de ajutor, alatura-te colegilor nostri din departamentul de Call Center!
Ne dorim de la tine:
- Excelente abilitati de comunicare si negociere
- Flexibilitate de a se adapta la schimbarile dintr-o organizatie in crestere
- Persoana care se adapteaza usor diferitelor tipologii de clienti, care stie sa se plieze pe nevoile lor
- Atitudine pozitiva, cu dorinta de succes
- Motivatie pentru cresterea venitului prin vanzari
- Independenta, inteligenta si atitudine pro-activa
- Orientare catre client
- Studii medii/ superioare finalizate
- Cunostinte de baza MS Office
- Experienta in folosirea programelor de tip IVR si CRM
- Limba engleza: nivel mediu/avansat scris si vorbit
- Experienta anterioara de minim 2 ani in vanzari telefonice
Descrierea jobului
- Promoveaza imaginea companiei prin oferirea de informatii corecte si complete cu privire la serviciile CreditAmanet si promotiile aferente acestor servicii pe teritoriul Romaniei
- Identifica nevoile clientilor, pentru a propune cea mai potrivita oferta
- Ofera asistenta clientilor si potentialilor clienti CreditAmanet intr-o maniera eficienta si profesionala, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii
- Inregistreaza si solutioneaza sesizarile clientilor sau le trimite catre departamentele in masura sa le solutioneze
- Negociaza si preia solicitarile clientilor in vederea incheierii de noi contracte
- Ofera suport operatorilor din agentiile CreditAmanet in vederea negocierii si a finalizarii contractelor
- Sustine in mod activ si consecvent toate eforturile de imbunatatire a experientei clientilor.
Ce iti oferim:
• Bonus lunar, in functie de performante
• Tichete de masa
• Prime de sarbatori
• Abonament medical la o clinica privata
• Abonament Bookster
• Un mediu de lucru activ cu posibilitati multiple de dezvoltare
• Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei.