Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Nestlers recruteaza o persoana pentru activitatea de vanzari a serviciilor noastre de resurse umane pe plan national.
Viitorul coleg va prezenta si oferta servicii de salarizare, administrare de personal, consultanta in legislatia muncii si servicii pentru expati.
Ne dorim in echipa o persoana cu experienta minima in vanzare de servicii, experienta pe resurse umane nu este obligatorie.
Cerinte
- Experienta in vanzari B2B de minimum 3 ani;
- Abilitati de negociere/ curs sau training de vanzari, reprezinta un avantaj;
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Cunostinte MS Office;
- Experienta in zona de consultanta resurse umane reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati de comunicare.
Responsabilitati
- Intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
- Identificarea de canale inovative de promovare si abordare clienti;
- Analiza potentialilor clienti existenti in baza de date si identificarea de noi potentiali clienti;
- Contactarea acestora cu scopul initial de a prezanta serviciile oferite si de a stabili intalniri;
- Identificarea nevoilor si obiectivelor acestora in concordanta cu serviciile oferite;
- Identificarea solutiei optime pentru fiecare client si personalizarea ofertelor;
- Generarea de noi oportunităti de vanzare;
- Intalniri si negocieri cu potentialii clienti;
- Dezvoltarea unui portofoliu de clienti.
Oferim un salariu motivant, bonusuri functie de rezultate, o echipa prietenoasa, dinamica si posibilitatea de dezvoltare a unei cariere pe plan international.