Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Cautam persoane comunicative și eficiente pentru a lucra in departamentul ”Servicii Clienti”, capabile să gestioneze un carnet de comenzi, sa comunice cu clientii nostri, sa creeze relatii cordiale si sa răspunda întrebărilor de orice natura.
Descrierea jobului
Cerinte:
- Cunoașterea limbii franceze (scris si vorbit)
- Cunoastere pachet Office (excel- nivel mediu).
- Experienta in logistica (constituie avantaj)
- Atitudine pozitiva si constructiva.
- Abilitate de a rămâne calm și înțelegator in orice situatie.
- Spirit comercial.
- Atent, cinstit, rapid, capabil de a lucra independent și în echipă.
- Capacitatea de înțelegere a aspectelor tehnice va fi apreciata.
Va trebui :
- Sa gestionati un portofoliu de Clienti.
- Sa introduceti comenzile primite de la clienti in baza de date.
- Sa intocmiti documentele de expeditie.
- Sa răspundeti solicitărilor telefonice sau scrise ale clientilor în cel mai scurt timp posibil.
- Sa rezolvati litigiile.
- Sa primiti solicitarile de piese de schimb, sa le intelegeti si sa le discutati cu clientul inainte de a le introduce in baza de date.
Bonusuri, beneficii:
- Salariu negociabil, tichete de masa, asigurare de accidente si viata;
- Oportunitate de a lucra intr-o companie cu capital strain;
- Mediu dinamic, acces la programe de instruire si pregatire.