Agent Service Desk cu limba engleză - Iași

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Recrutăm pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori independenți de soluții IT din Europa, cu o prezență de peste 40 de ani pe piața internațională, rolul de

Agent Service Desk cu limba Engleză

Cerințe:

- cunoștințe de limba engleză la un nivel avansat (minim B2);
- cunoștințe medii hardware (PC);
- cunoștințe peste medie a sistemului de operare Windows - accent pe Windows 7 și Windows 10;
- cunoaștere peste medie a pachetului MS Office (Office, Share Point) și abilități de rezolvare a problemelor uzuale;
- cunoștințe peste medie a dispozitivelor mobile și a tabletelor;
- noțiuni de rețelistică (LAN);
- puternice abilități de comunicare și lucru în echipă;
- capacitate bună de relaționare prin intermediul telefonului și în scris;
- atitudine pozitivă orientată spre client și rezultate;
- capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii;
- abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului;
- capacitate de a lua decizii corecte și rapide;
- disponibilitatea de a lucra în ture.

Constituie un avantaj:

- cunoașterea altor limbi străine de circulație europeană - nivel avansat;
- cunoștințe de operare a unui sistem ITSM de management al incidentelor;
- experiența anterioară pe o poziție similară.

Responsabilități:

- analizează și soluționează incidentele raportate în limitele competențelor;
- menține contactul cu clienții și cu celelalte părți implicate în soluționarea incidentelor; 
- acționează în calitate de suport tehnic pentru inginerii de teren;
- monitorizează - raportează incidentele și problemele ridicate. Sugerează soluții pe termen mediu și lung;
- identifică cerințele speciale din partea clienților;
- prioritizează activitățile în funcție de impactul acestora;
- actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute;
- oferă soluții prin telefon, e-mail sau conexiuni la distanță cu referire la incidente și solicitări, în conformitate cu parametrii stabiliți (SLA).

Beneficii:

- posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei companii multinaționale /Acces la oportunitățile interne de dezvoltare a carierei;
- pachet beneficii atractiv: grilă salarizare motivantă, bonusuri de performanță, tichete de masă, asigurare medicală privată;
- programe de training specifice activității și de utilizare a instrumentelor de lucru;
- mediu de lucru internațional.


Pentru mai multe informații despre companie, pozițiile vacante și serviciile pe care le oferim, vă rugăm să consultați site-ul nostru.

Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

Service Desk Agent with English_Iasi

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC TRAIN TO PERFORM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC TRAIN TO PERFORM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?