Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 4 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi peste 20000e angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 6-a generaţie Astăzi, compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
În spatele succesului HORNBACH se află angajaţii noştri, conduşi de către o echipă de management experimentată. Angajații noştri reprezintă succesul companiei. Compania noastră se dezvoltă an de an şi creează astfel permanent locuri de muncă noi şi de durată. Din acest motiv, modalitatea de cooperare este similară celei specifice unei mari familii. Tinerii lucrează alături de cei în vârstă, cei experimentaţi alături de cei în curs de instruire, uniţi prin loialitate, umanitate şi încredere. Dreptul de a greşi este un lucru firesc, asemenea dreptului de a beneficia de perspective profesionale.
Peste 140 de ani de istorie dovedesc succesul HORNBACH!
Agent servicii client
Sarcini şi responsabilităţi:
- Preluarea activă a contactului cu clienţii prin toate canalele de comunicare (per telefon, e-mail) şi informarea acestora despre proiecte/produse cu ajutorul tuturor instrumentelor de vânzare aflate la dispoziţie
- Preluarea activă, evaluarea corectă a solicitărilor clienţilor şi soluţionarea solicitării în baza informaţiilor existente sau transmiterea acesteia către persoana de contact corespunzătoare.
- Evitarea posibilelor cazuri de escaladare prin transmiterea de informaţii în funcţie de necesar (plângeri/reclamaţii).
- Îmbunătăţirea continuă a proceselor din cadrul companiei prin aplicarea procesului de îmbunătăţire continuă în cadrul centrului servicii clienţi.
- Informarea clienţilor cu privire la ridicarea mărfii din ordin client.
- Efectuarea de sondaje de opinie cu privire la satisfacţia clienţilor.
- Prelucrarea rapidă şi competentă a solicitărilor clienţilor prin aplicarea rapidă şi sigură a sistemelor IT din cadrul centrului servicii clienţi.
Cerinţe şi abilităţi:
- Studii medii/superioare
- Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
- Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
- Abilităţi de comunicare, de persuasiune şi de lucru în echipă bine dezvoltate
- Abilităţi de consiliere şi vânzare
- Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
- Utilizarea metodelor şi instrumentelor de soluţionare a problemelor
- Abilităţi de planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
- Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie de situaţie
- Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizează instrumentele (corespunzătoare) de vânzare
- Prezintă autenticitate prin maniera sa credibilă
- Îşi păstrează calmul sub presiune şi în situaţii dificile şi acţionează raţional
În echipa noastră cu peste 20000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes.
Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.