Agent Servicii Client (Consultanta Clienti IMM)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru noi ești colegul ideal dacă:
- Iți place vânzarea prin telefon și relaționarea cu clienții;
- Iți place să înveți lucruri noi, ești curios/curioasă, ai inițiativă;
- Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectivele;
- Ai abilități bune de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet);
- Ești o persoană optimistă, cu atitudine pozitivă;
- Ai abilități bune de comunicare verbală și în scris;
-  Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată; Nivelul studiilor: minim studii medii;

Cunoştinţe/deprinderi/ abilități:
- Cunoştinţe interdisciplinare;
- Cunoștințe legislative: legislația tichetelor;
- Bun cunoscător al limbii române (vocabular şi modalităţi de exprimare scrise și orale);
- Abilitatea de a se exprima oral şi de a-şi adapta discursul/comportamentul verbal la interlocutor;
- Abilităţi avansate de relaționare interumană;
- Abilități de vânzare și negociere;
- Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Office, Internet);
- Cunoștințe de operare în soft-urile specifice ale firmei după o perioadă de învățare de două luni.

Agentul Servicii Client ( Consultanta Clienti IMM ) are ca responsabilitati urmatoarele:
- Menține și dezvoltă bune relații cu clienții mici și mijlocii (IMM) ai UP Romania;
- Informează clienții societății despre condițiile contractuale, stadiul comenzilor acestora, serviciile de care beneficiază, etc.;
- Negociază și renegociază condiții contractuale cu clienții IMM ai UP Romania din portofoliul alocat;
- Oferă suport clienților IMM ai societății în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu UP România;
- Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții asupra a ceea ce au de făcut mai departe;
- Direcționează apelurile care interesează celelelate departamente către acestea, după ce a realizat descoperirea nevoilor apelantului și a informat departamentul interesat asupra apelantului și a nevoilor lui;
- Completează, în soft-urile/aplicațiile și bazele de date puse la dispoziție de societate, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
- Respectă prevederile interne privind managementul calității, securitatea informației și managementul mediului;
- Respectă regulile de sănătate și securitate în muncă și cele pentru situații de urgență/PSI;
- Propune idei de optimizare a proceselor, fluxurilor, programelor și aplicațiilor cu care lucrează;
- Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Up România își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înțelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.

Tichetele și cardurile de masă, tichetele și cardurile cadou, voucherele și cardurile de vacanță, tichetele și cardurile de cultură, tichetele sociale și cele sociale de grădiniță, tichetele de creță, platforma STIM Online, platforma Up Achiziții sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.

Misiunea noastră e să aducem valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de parteneri și utilizatori.

Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională și personală, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea. În tot ce facem urmărim să aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

Atunci cand aplicati pentru aceasta pozitie, CV-ul dvs. va putea fi analizat de catre UP Romania. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate strict in scopul desfasurarii procesului de recrutare, pe baza prefigurarii incheierii unui contract cu dvs., pentru o durata de pana la 6 luni de la finalizarea procesului de recrutare. Va rugam sa consultati Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal disponibilă pe website-ul nostru pentru mai multe detalii referitoare la desfasurarea procesului de recrutare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UP ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UP ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UP ROMANIA S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?