Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;
- Sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor;
- Sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite;
- Sa respecte toate politicile si procedurile departamentului/companiei;
- Sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate;
- Sa furnizeze clientilor raspunsuri complete, profesionale si la timp;
- Activitatile sunt specifice sectiunii Frontline.
Cerinte:
- Orientare catre client, integritate, spirit de echipa;
- Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de rezolvare a problemelor;
- Preferabil studii medii finalizate (Diploma Bacalaureat);
- Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
- Cunostinte operare PC si pachet MS Office;
- Disponibilitate pentru lucrul in ture.