Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            
Descrierea postului: 
 - Sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport; 
 - Sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor; 
 - Sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite; 
 - Sa respecte toate politicile si procedurile departamentului/companiei; 
 - Sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate; 
 - Sa furnizeze clientilor raspunsuri complete, profesionale si la timp; 
 - Activitatile sunt specifice sectiunii Frontline.
 
 Cerinte: 
 
 - Orientare catre client, integritate, spirit de echipa; 
 - Abilitati de comunicare scrisa si verbala; 
 - Abilitati de rezolvare a problemelor; 
 - Preferabil studii medii finalizate (Diploma Bacalaureat); 
 - Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj);
 - Cunostinte operare PC si pachet MS Office;
 - Disponibilitate pentru lucrul in ture.