Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
• preluarea solicitarilor si comenzilor primite telefonic, pe e-mail sau online
• procesarea comenzilor - verificare stoc, confirmare, facturare, intocmire awb
• oferirea de informatii si solutii pentru fiecare solicitare din partea clientilor
• verificari si analize in legatura cu comenzile procesate si cu portofoliul propriu de clienti
• actualizarea in permanenta a cunostintelor legate de: portofoliul de produse, caracteristicile produselor, procedurile de lucru
• gestionarea sesizarilor si reclamatiilor din partea clientilor
Cerinte:
Mod de gandire orientat spre client;
Cunoştinţe de bază word, excel, e-mail, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a tasta şi de a introduce informaţii intr-o baza de date;
Abilitate dezvoltată de a rezolva probleme (abordare logică, analitică);
Flexibilitate;
Spirit de echipă;
Experienta in vanzari, call center si/sau in domeniul papetarie reprezinta un avantaj.
Beneficii:
Bonus de performanta;
Tichete de masa;
Tichete de vacanta;
Program de lucru: de luni pana vineri, de la 8:30 la 17:30;
Asigurare medicala;
Mediu de lucru tanar si competitiv, intr-o companie dinamica.