Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- pastreaza permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor;
- furnizeaza cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate;
- investigheaza si rezolva problemele aparute in transporturile clientilor dedicati;
- valideaza/finalizeaza rapoartele solicitate in mod corect si in timp util;
- ofera clientilor solutiile potrivite, luand in considerare cerintele acestora;
- ofera suport clientilor dedicati pentru a asigura retentia si un nivel ridicat de multumire a acestora, conform cu politicile si procedurile in vigoare;
- escaleaza situatiile si problemele deosebite catre membrii seniori sau supervizorul echipei.
Cerintele postului:
- studii medii finalizate (studiile superioare constituie un avantaj);
- excelente abilitati de comunicare si spirit echipa;
- adaptabilitate, capacitate de rezolvare a problemelor;
- minimum 6 luni experienta intr-un rol de customer service;
- limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte PC.
Specificatii:
- sediul: Willbrook Platinum (Sos. Bucuresti-Ploiesti);
- contract pe perioada nedeterminata;
- tichete masa, asigurare medicala si de viata.