Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Descrierea postului: 
- sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport; 
- sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor; 
- sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite; 
- sa respecte toate politicile si procedurile departamentului, companiei; 
- sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate; 
- sa furnizeze clientilor raspunsuri complete, profesionale si la timp.  
Cerintele postului : 
- studii medii finalizate (studiile superioare constituie un avantaj); 
- excelente abilitati de comunicare; 
- minimum 6 luni experienta intr-un rol de customer service rep; 
- limba engleza - nivel avansat; 
- cunostinte PC; 
- disponibilitate pentru lucrul in ture; 
- team player.