Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport;
- Sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor;
- Sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite;
- Sa respecte toate politicile si procedurile departamentului/companiei;
- Sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate;
- Sa furnizeze clientilor raspunsuri complete, profesionale si la timp;
- Activitatile sunt specifice sectiunii Frontline.
Cerinte:
- Orientare catre client, integritate, spirit de echipa;
- Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de rezolvare a problemelor;
- Preferabil studii medii finalizate (Diploma Bacalaureat);
- Limba Engleza - preferabil nivel avansat;
- Cunostinte operare PC si pachet MS Office;
- Disponibilitate pentru lucrul in ture.
Specificatii:
- Adresa sediu: Willbrook Platinum (Sos. Bucuresti-Ploiesti nr;
- Momentan se lucreaza de acasa;
- Program in ture;
- Contract pe perioada determinata
- Bonuri de masa, asigurare medicala si de viata.