Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ai cunostinte de limba germana?
Nu e “musai” sa ai experienta in domeniu, ci multa pasiunea si dorinta de a invata!
Ce ne dorim de la tine:
- cunostinte de limba germana scris si vorbit - nivel business mediu
- abilitati de comunicare si negociere
- orientare catre client si pe rezolvarea problemelor acestuia
- atentie la detalii si acuratete in activitate
- spirit de echipa
Ce trebuie sa faci:
- mentii comunicarea constanta cu clientii companiei pe e-mail, chat sau telefon
- inregistrezi si rezolvi cererilor venite din partea clientilor
- preiei si inregistrezi in sistemul informatic comenzile venite din partea clientilor
- transmiti comenzile catre depozitele de unde urmeaza sa fie livrate
- urmaresti livrarea si rezolvarea eventualelor probleme aparute in cursul livrarii
- gestionezi documentele specifice (comenzi interne, facturi, avize, AWB, documente de retur)
- pastrezi comunicarea cu departamentele interne de productie, logistica, contabilitate
- pastrezi comunicarea cu furnizorii externi de servicii logistice
Din partea noastra vei avea:
- pachet salarial atractiv
- tichete de masa in valoare de 20 lei/zi
- daca esti din Cluj se ofera transport (avem colegi care fac naveta cu masina firmei) iar daca esti din zonele limitrofe Turzii se deconteaza bon de combustibil
- tichete cadou pentru diferite ocazii (Paste, Craciun)
- diverse beneficii (carti de la Bookster, petrecere de Craciun, abonament sala de fitness, cursuri de perfectionare, etc)
- cadouri pentru copiii angajatilor cu ocazia diverselor sarbatori
- ajutoare sociale (naşterea copilului, deces, etc)