Responsabilitati:

- dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti;
- participarea activa la implementarea strategiei de vanzari;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- monitorizarea activitatii competitorilor;
- ofertarea, negocierea si urmarirea derularii contractelor;
- oferirea unor servicii de calitate clientilor RTC;
- monitorizarea incasarii sumelor datorate de catre clienti;

Cerinte / Competente

- Experienta relevanta in domeniu (vanzarea B2B constituie un avantaj);
- Persoana energica, persuasiva, cu atitudine serioasa, pozitiva;
- Abilitati excelente de comunicare, de lucru in echipa
- Disponibilitate de a calatori in aria judetului de resedinta;
- Studii superioare sau medii
- Posesor permis auto categoria B;
- Cunostinte MS Office.

Oferta

- Pachet salarial atractiv, in concordanta cu performantele obtinute si realizarea obiectivelor de vanzari; salariul este format dintr-o suma fixa + comision (calculat ca procent din valoarea vanzarilor).
- Masina de serviciu + Combustibil
- Telefon mobil, Laptop
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist, alaturi de Liderul industriei Office Supply din Romania