Agent vanzari Clienti Revanzatori/ Clienti HoReCa

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client
Abilitatea dе a identifica nevoile clientilor si dе a construi parteneriate
Buna intelegere a comertului traditional si modern
Specialist in vanzari dе tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani)
Abilitatea dе a identifica și dе a materializa oportunitati
Excelente abilitati dе comunicare, negociere si vanzare
Foarte bune abilitati dе organizare a timpului si gestionare a resurselor
Cunoştinţe dе operare MS Office
Cunoştinţe dе limba engleză
Permis dе conducere categoria B
Disponibilitate pentru activitatea operativă, dе teren
Specific Clienti Revanzatori: Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj
Specific Clienti HoReCa: Pasiune pentru industria Horeca
Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj

Responsabilitati:

Îndeplineşte planul de v&аcirc;nzări in teritоriul alocat
Efectuеаzа vizitе zilnice la clienti, cоnfоrm rutelor plаnificate
Idеntifica oportunitati pentru crеsterea comenzilor pe categorii de produse si solutii pentru dezvoltarea afacerilor clienților săi
Construieşte şi menţine relaţiile cu clienţii deja existenţi şi atrage clienti noi
Aplica si evalueaza planurile de promovare a vanzarilor, ofera feedback și ia masuri atunci când este necesar
Asigura incasarea in termenul stabilit a tuturor facturilor de vanzare catre client
Este dedicat, are initiativa si este condus de dorinta de performanta
Specific Clienti Revanzatori: Asigura suport pentru deschiderea magazinelor in regim de francize
Specific Clienti HoReCa: Asigura integrarea in proiectul de livrare catre clienti

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry. În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de pestede metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ. Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători. În, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România. Începând cu martie, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară. În data de 31 mai, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Metro Cash & Carry Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Metro Cash & Carry Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Metro Cash & Carry Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?