Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Agentul de vanzari are rolul de a elabora şi implementa politicile comerciale în vederea creşterii profitului firmei rezultat din vânzarea de produse şi servicii specifice firmei; organizează, coordonează şi verifică funcţionarea sistemelor de vânzări, respectiv de promovare a produselor şi serviciilor prestate.
ATRIBUTII ŞI SARCINI ALE POSTULUI
ă şi urmăreşte realizarea planului de vânzări şi profit
- Analizează tendinţele pieţei şi propune Directorului Comercial obiective de vânzări şi profit ;
- Propune Directorului Comercial politica de preţuri şi asigură aplicarea acesteia;
- Stabileste intalniri cu potentialii clienti;
- Identifică factori care împiedică realizarea planului şi propune căi de optimizare/ajustează bugetele;
- Iniţiază colaborări (strategice) cu firme puternice din domeniu;
- Propune şi implementează măsuri de reducere a costurilor.
2. Identifică direcţii de dezvoltare şi propune promovarea de produse/soluţii noi
- Identifică apariţia de produse/soluţii noi în domeniu;
- Consultă managementul cu privire la posibilitatea integrării soluţiilor noi;
- Propune Directorului Comercial integrarea de noi produse/servicii în oferta firmei;
- Contactează clientii potenţiali şi urmăreşte implementarea soluţiilor.
3. Asigură calitatea serviciilor post-vânzare
- Monitorizează şi contribuie la calitatea serviciilor oferite;
- Elaborează/implementează programe de măsurare a satisfacţiei clienţilor, propune măsuri de îmbunătăţire;
- Urmăreşte respectarea obligaţiilor contractuale in relatie cu clienţii companiei;
- Asigură rezolvarea cerinţelor clienţilor, concomitent cu susţinerea intereselor firmei.
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
- Realizarea obiectivelor de vânzări şi profit stabilite de catre conducere;
- Aplicarea şi respectarea structurii de preţuri aprobate de Directorul Comercial;
- Respectarea modelelor de contract avizate de Directorul Comercial;
- Calitatea raportărilor către Directorul Comercial;
- Respectarea bugetului aprobat pentru acţiunile de vânzare şi marketing şi a altor bugete alocate;
- Luarea măsurilor pentru încasarea eficientă a contravalorii produselor livrate;
- Respectarea standardelor cu privire la imaginea firmei ;
- Respectarea legislaţiei specifice domeniului său de activitate.
Legat de disciplina muncii, răspunde de:
- Îmbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
- Păstrarea confidenţialităţii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă;
- Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei;
- Respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru privitoare la postul său;
- Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea şi interesele firmei;
- Se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma
CUNOSTINTE NECESARE:
- Tehnici de vânzare directă şi indirectă
- Experiență în sisteme de transport, conveioare si soluții intralogistice (minim 1 an experiență)
- Tehnici de negociere
- Canale de informare media
- Management
- Operare PC – MS Office
- Limba engleză (citit, scris, vorbit), cunoașterea altor limbi, prezintă avantaj
- Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniu