Cerinte:
- Abilitati bune de organizare
- Abilitati excelente de comunicare
- Abilitati multitasking
- Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare
- Adaptabilitate si capacitate de a gasi rapid solutii
- Flexibilitate, stabilitate si spirit de echipa
- Incredere si proactivitate
- Orientare catre client
- Cunostinte foerte bune de operare PC: Microsoft Office
- Capacitate de lucru in conditii de stres
Atributii:
- Crearea si centralizarea ofertelor trimise clientilor, urmarirea feed-back-ului acestora, respectiv a materializarii lor in comenzi ferme
- Negocierea cu clientii a ofertelor transmise
- Cresterea ratei de conversie (comenzi / oferte)
- Preluarea comenzilor venite prin telefon / e-mail de la clienti, reprezentanti vanzari si magazinele de pe zona de vanzari alocata
- Intocmirea dispozitiilor de livrare / facturilor fiscale pe baza comenziilor venite
- Informarea soferilor asupra livrarilor zilnice si prioritatea lor
- Informarea directa a clientilor asupra promotiilor propuse de catre managementul departamentului, prin email
- Verificarea / centralizarea documentelor de plata de la client (BO/CEC) si predarea lor departamentului financiar.
- Urmarirea soldurilor clientilor prin intocmirea periodica a fisei clientului si informarea acestora prin email asupra situatiei financiare scadenta
- Contactarea clientilor in vederea cresterii gradului de incasare si acoperire a debitelor
- Acorda suport in vederea intocmirii contractelor de colaborare, actelor aditionale;
- Asigura arhivarea electronica si fizica a documentelor de insotire a marfii si transmiterea acestora catre departamentele interesate
- Intocmeste rapoarte lunare de achizitii per parteneri si categorii de articole;
- Colaboreaza cu colegii din alte departamente pentru rezolvarea problemelor operationale
Oferta:
- Pachet salarial motivant
- Contract pe perioada nedeterminata
- O echipa tanara, motivata si dedicata
- Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional