Agile IT Application Owner

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre rol:

Proprietarul aplicației IT (ITAO) este responsabil pentru gestionarea aplicațiilor unui singur sau al unui portofoliu de aplicații. ITAO trebuie să se asigure că aplicațiile sunt îmbunătățite și menținute în conformitate cu cerințele Politicii IT a Băncii.



Responsabilitati:

  • Asigurați-vă că aplicația este conformă cu politicile IT ale companiei, pe baza cerințelor de reglementare
  • Fiți responsabil pentru disponibilitatea și stabilitatea ridicată a serviciilor, gestionând în același timp proiectele de întreținere sau îmbunătățiri ale aplicației
  • Strângeți tichete și priorități pentru echipa de dezvoltare ca parte interesată într-un mediu AGILE-SCRUM
  • Sprijiniți dezvoltarea ulterioară prin asigurarea disponibilității și stabilității tuturor etapelor relevante ale mediului (INT, UAT, PROD)
  • Trăiește și facilitează o abordare DevOps prin configurarea de monitorizare, configurarea instrumentelor de implementare-automatizare, pregătirea pachetelor software, ridicarea și implementarea modificărilor, precum și gestionarea certificatelor și licențelor software



Abilitățile și experiențele dvs.:

  • Cu experiență în lucrul cu mai multe părți interesate. Abilitatea de a crea și de a menține în mod natural relații de afaceri bune cu toate părțile interesate
  • Abilități foarte bune de prezentare și comunicare în limba engleză (cunoștințe suplimentare de germană reprezintă un plus)
  • Lucrător foarte organizat și autonom, cu abilități analitice puternice
  • Profesionist cu >2 ani de experiență de lucru într-o organizație IT globală. De preferat, cu experiență practică în dezvoltare software, guvernare, management de proiect, management de aplicații sau operațiuni
  • Experiența de lucru în organizații AGILE reprezintă un plus, precum și familiaritatea cu SCRUM
  • Un nivel puternic de înțelegere tehnică pentru unele produse/tehnologii de mai jos este binevenit:
  • Microservicii, Docker, RedHat OpenShift
  • Limbi de codare și cadre (Java, Spring Boot)
  • Aplicații/servere web (WebLogic Server, Tomcat)
  • Tehnologia bazelor de date și scripting (MySQL, Oracle)
  • Unix (analiza fișier jurnal, configurare)
  • Protocoale de comunicație și criptare (SSL, TLS)
  • Rețea (paravane de protecție, echilibrare de încărcare etc.)
  • Instrumente de livrare agile (Jira și Confluence)
  • Lanț de instrumente CI/CD (UCD, Bitbucket, TeamCity, Artifactory)



Beneficii:

• Plan personalizat de carieră

• Asigurare medicala

• Serviciul Stomatologic

• Tichete de masă

• Sus Multi-beneficii

• 7 Card

• Oportunități de formare locală și internațională

• Participarea la conferințe și webinar în funcție de profilul activității

• Lucrul cu tehnologii noi și extrem de dorite

• Mediu de lucru profesionist și prietenos


Despre Inetum, flux digital pozitiv:

Inetum este o companie de servicii IT care furnizează servicii și soluții digitale și un grup global care ajută companiile și instituțiile să profite la maximum de fluxul digital. Grupul Inetum se angajează față de toți acești jucători să inoveze, să continue să se adapteze și să rămână în frunte. Cu profilul său multi-expert, Inetum oferă clienților săi o combinație unică de proximitate, o organizare sectorială și soluții de calitate industrială. Operând în peste 26 de țări, Grupul are aproape 27.000 de angajați și în 2020 a generat venituri de 1.965 miliarde EUR.


Inetum Romania este un jucator important pe piata de servicii si solutii IT din tara noastra, cu peste 14 ani de activitate. Este o companie stabilă, în creștere și profitabilă, cu peste 500 de angajați care furnizează, din centrele de servicii din București, Pitești și Constanța, servicii de consultanță IT, servicii de infrastructură și dezvoltare software, servicii digitale, soluții pentru Smart City.

Într-un format Agile, echipele noastre lucrează la inițiative cloud, dezvoltare de aplicații, business intelligence, automatizare și proiecte de digitalizare care contribuie la profitul și evoluția clienților noștri. Diversitatea proiectelor noastre oferă membrilor echipei oportunitatea de a învăța și de a crește. Compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane de EURO în 2020 și estimează, pentru anul în curs, o creștere cu 30% a veniturilor.


LISTA SERVICIILOR


Accelerator de inovație/ performanță


Inetum România oferă clienților soluții industriale inovatoare și durabile pentru a face din Sistemele lor Informaționale un nivel real de performanță.


Consultanță / Panou mare de competențe


Inetum intervine în multe proiecte de la afaceri/organizaționale (PM, Managementul schimbării, Analiză, UAT) până la sfera tehnică (arhitectură, dezvoltare, testare, aplicații și servicii de infrastructură, securitate (conformitate și tehnică).


Avantajul nostru este că putem găsi pentru tine cea mai bună potrivire pe parcursul carierei tale cu misiunea potrivită.


Soluții integratoare / O propunere de valoare orientată spre afaceri


Inetum integrează soluții de întreprindere, care sunt vectori de creștere și performanță pentru clienții noștri.


Centru de servicii / Panou mare de livrari


Inetum construiește un centru de servicii pentru industrializarea serviciilor ca: suport pentru aplicații, întreținere aplicații, inovare, RPA, SaaS, PaaS, Cyber ​​Security 247, Analytics.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Inetum pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Inetum pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Inetum locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?