Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii: studii medii
Experienta minim 2 ani in domeniu
Cunostinte arhivistica/Cursuri arhiva
Cunoştinţe operare PC (Word, Excel)
Capacitate de înţelegere bună, abilităţi de comunicare
Atenţie, perspicacitate, conştiinciozitate, spirit de iniţiativa
Descrierea jobului
Postul este in Bucuresti, pe o perioada determinata de minim 6 luni, se subordoneaza Director DRUOC, nu are persoane in subordine
Responsabilitati:
Ajuta la organizarea si gestionarea arhivei Imsat
Scoaterea documentelor din arhiva pentru adeverinte pentru veniturile totale realizate de actuali sau fosti salariati Imsat si/sau intocmirea acestora
Pregatirea documentelor si depozitarea cutiilor pe raft
Respecta procedurile de lucru si de sistem aferente domeniului de activitate, precum si prevederile legislatiei in vigoare
Pastreaza confidentialitatea informatiilor si a documentelor cu care opereaza
Asigura integritatea si securitatea documentelor
Ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a documentelor
Alte activitati specifice postului la solicitarea personalului cu functii de conducere din cadrul societatii.
Se ofera mediu de lucru placut, salariu atractiv, bonuri de masa, prime de Paste si Craciun, servicii medicale la Regina Maria.
Numai candidatii selectati vor fi contactati