Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Firma internationala angajeaza Analist Achizitii pentru desfasurarea activitatilor specifice avand ca principal obiect de activitate vanzarea, inchirierea, repararea, intretinerea si modificarea containerelor maritime si de birou, standardizate, noi si second-hand, inchiriere de generatoare si toalete ecologice.
RESPONSABILITATI:
- Intretinerea relatiei cu furnizorii existenti:
- Identificarea de noi furnizori si negocierea conditiilor comerciale;
- Intocmirea de analize de achizitii si stocuri:
- Furnizarea de noi solutii privind achizitia de produse;
- Urmarirea derularii comenzilor si interventia cu modificari sau completari la comenzi;
- Gestionarea relatiei cu furnizorii si respectarea conditiior contractuale;
- Asigurarea necesarului de produse prin dimensionarea optima a comenzilor emise catre furnizori;
- Rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitatea materialelor achizitionate
- Urmarirea derularii contractelor, comenzilor de aprovizionare si asigurarea realizarii acestora in termeni cantitativi si calitativi optimi;
- Verifica si raspunde la fundamentarea necesarului de aprovizionat avand la baza cererile de necesitate;
- Urmareste incadratea in consumurile normate si ia masuri de evitare a risipei;
- Stabileste cu obiectivitate prioritatile in derularea activitatii in functie de natura prevederilor de plan.
Beneficii:
- Angajarea intr-o companie romano-olandeza ce activeaza in domeniul constructiilor de containere tip locuinta organizare santier
- Bonuri de masa
- Carte de munca
Salariul se va negocia in cadrul interviului.