ANALIST BANCAR HELPDESK

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Divizia IT&C/Departament Helpdesk / Sector Administrare drepturi acces utilizatori

Obiectivul misiunea postului

Rezolvarea cererilor de administrare conturi utilizatori si drepturi de acces la aplicatiile informatice ale bancii. Rezolvarea cu prioritate a problemelor specifice intampinate, in limita competentei, escaladarea problemelor ce nu pot fi rezolvate catre nivelul urmator de suport si urmarirea rezolvarii acestora

Responsabilitati principale

  • Administreaza conturile de utilizator si drepturile de acces ale angajatilor si ale colaboratorilor externi pentru aplicatiile informatice ale Bancii, conform cu normele si procedurile ce reglementeaza aceasta activitate.
  • Rezolva cererile de deschidere / modificare cont utilizator pentru aplicatiile informatice ale Bancii si cererile de acordare drepturi privilegiate, doar daca sunt initiate de un superior ierarhic al salariatului pentru care se emite cererea sau un inlocuitor al acestuia.
  • Se asigura ca cererile privind acordarea drepturilor administrative sau privilegiate si cererile privind acordarea accesului la internet sunt escaladate pentru aprobare la directorul Diviziei IT sau un inlocuitor al acestuia.
  • Deblocheaza utilizatorii de aplicatii, respectivrealizeaza schimbarea parolei conform cererii primite doar de la titularul contului. Comunica parola nou setata doar prin aplicatia dedicata acestui scop.
  • Acorda prioritate cererilor urgente de acordare / modificare drepturi de acces a caror nerezolvare in timp util poate afecta imaginea bancii si poate avea un impact negativ asupra activitatii bancare.
  • Monitorizeaza cererile escaladate catre nivelurile superioare de suport, urmareste si faciliteaza rezolvarea acestora si sesizeaza superiorilor ierarhici intarzierele aparute.
  • Monitorizeaza functionarea aplicatiilor informatice ale bancii si semnaleaza eventuale erori aparute catre nivelurile de suport responsabile de remedierea lor.

Contacte si relatii de afaceri

  • Interne: Divizia BPO, alte divizii din Centrala bancii, sucursalele bancii
  • Externe:

NBG CC; SAP CC; ADC

Cerintele postului

Educatie: studii superioare de preferat cu profil de tehnologia informatiei, financiar-bancar, economic

  • Limbi straine: Engleza nivel mediu
  • Experienta profesionala:Minim 1 an in domeniul Helpdesk IT -administrare conturi utilizatori sau in domeniul financiar-bancar (IT sau suport clienti)
  • Abilitati/ cunostinte specializate: Microsoft Office tools (Word, Excel, PowerPoint, Access, etc.) nivel mediu

- atentie la detalii

- logic in gandire

metodic

capacitatea de a rezolva rapid si corect solicitarile utilizatorilorsi in conformitate cu politicile si procedurile ce reglementeaza aceasta activitate

flexibil si dispus sa lucreze in conditii de stres

disponibilitate pentru lucrul in ture

  • Competente:
  • Intelegerea afacerii
  • Servirea clientului
  • Eficacitate
  • Adaptabilitate-flexibilitate
  • Munca in echipa
  • Recunoasterea diversitatii
  • Comunicare efectiva
  • Invatare continua

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?