ANALIST BANCAR HELPDESK

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Divizia IT&C/ Departament Helpdesk/ Sector Helpdesk Internet Banking

Obiectivul / misiunea postului

Acordarea asistentei pentru utilizarea aplicatiei e-bancamea conform procedurilor de lucru aferente serviciului de Internet Banking.

 Responsabilitati principale

  • Acorda primul nivel de suport pentru angajatii bancii si pentru clienti, pentru toate categoriile de solicitari, incidente si probleme aferente serviciului de Internet Banking, conform procedurilor de lucru ce reglementeaza functionarea acestuia.
  • Analizeaza reclamatiile / cererile primite de la clienti in colaborare cu celelalte departamente/sectoare din Divizia IT şi cu alte entitati ale băncii pentru furnizarea unor raspunsuri rapide.
  • Asigura inregistrarea in aplicatia dedicata a apelurilor telefonice primite de la clienti, referitoare la utilizarea aplicatiei e-bancamea.
  • Acorda prioritate problemelor urgente a caror nerezolvare poate afecta imaginea bancii si poate avea un impact negativ asupra activitatii bancare. Informeaza imediat superiorii ierarhici cu privire la acestea.
  • Escaladeaza catre nivelurile urmatoare de suport problemele a caror rezolvare excede competenta departamentului
  • Monitorizeaza cererile escaladate catre nivelurile superioare de suport, urmareste si faciliteaza rezolvarea acestora si sesizeaza superiorilor ierarhici intarzierele aparute. Raporteaza superiorilor ierarhici problemele si erorile frecvent semnalate, pentru identificarea unor solutii optime de rezolvare.
  • Pentru produsele si situatiile specifice, asigura testarea noilor functionalitati ale aplicatiei e-bancamea si urmareste punerea in productie a acestora. Monitorizeaza permanent functionarea aplicatiei e-bancamea indeosebi in perioada imediat urmatoare implementarii unor noi solutii/module, in scopul identificarii eventualelor probleme post – implementare.
  • Aplica reglementarile în vigoare ce fac referire la activitatea de Helpdesk Internet Banking si  realizeaza într-un mod eficient şi în timp real sarcinile de serviciu.
  • Se preocupă permanent pentru a-şi menţine un nivel de competenţă corespunzător în tehnologii, tendinţe, probleme şi soluţii legate de domeniul sau de activitate.

 

Cerintele postului

Educatie: studii superioare de preferat cu profil de tehnologia informatiei sau  financiar-bancar sau economic

  • Limbi straine: Engleza nivel mediu
  • Experienta in BROM de minim 1 an
  • Rabdare si coerenta in exprimare pentru suportul telefonic acordat clientilor  
  • Eficienta si rapiditate in rezolvarea cerintelor
  • Capacitatea de a lucra in conditii de stres auditiv
  • Disponibilitatea de a lucra in ture

 

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?