Analist Business - Corporate Marketing

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

In echipa de Corporate Marketing – se cauta un nou coleg/colega pentru ocuparea postului de Analist Business.


Daca doresti sa ocupi aceasta pozitie, urmatoarele responsabilitati principale vor fi ale tale :

  • Contribui la conceperea, implementarea si monitorizarea principalilor indicatori de activitate si performanta (KPIs si KRIs) in aria Corporate
  • Lucrezi cu baze largi de date interne si externe le prelucreazi si le pui la dispozitia departamentelor din cadrul Polului Corporate
  • Propui gruparea clientilor din portofoliul bancii in functie de caracteristici comune, identifici tipare de comportament ale clientilor
  • Contribui la realizarea analizelor de piata necesare segmentului Corporate
  • Contribui la realizarea unor prezentari de activitate ale departamentului Corporate
  • Participi in proiectele initiate la nivelul departamentului
  • Esti responsabil de prelucrarea si prezentarea corecta a datelor/informatiilor supuse analizei
  • Comunici termenele si evolutia proiectelor, in care esti implicat
  • Creezi si administrezi MI reports ( bugete anuale, dashboards, trakkers, KPIs )
  • Interpretezi datele statistice rezultate/extrase in contextul obiectivelor strategice ale diviziei
  • Urmaresti evolutia proiectelor in care esti implicat
  • Adaptezi proiectele la cadrul normativ intern si/sau strategia Bancii referitoare la clientii Corporate.

Cunostintele si experinta ta ne intereseaza si este important sa stii ce cautam :

  • Cunostinte de marketing
  • Buna cunoastere a instrumentelor informatice MS Office
  • Cunostinte generale despre sistemul bancar/ legislativ specific, in special in ceea ce priveste produsele/ pietele specifice
  • Limbi straine: engleza si/ sau franceza
  • Experienta de min. 5 ani in activitatea bancara pe piata persoanelor fizice si juridice
  • Este un plus experienta in management produse


Iar daca in plus ai aceste competente si calitati:

  • Simt practic si abilitati de organizare
  • Abilitatea de a lucra in echipa
  • Autonomie
  • Responsabilitate
  • Buna Comunicare scrisa si orala
  • Abilitati de prezentare
  • Managementul timpului/ proiectelor
  • Modelare date


...noi vrem sa detaliem aceasta provocare cat mai curand!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BRD - Groupe Societe Generale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?