Cerințe:
- Experiența într-o poziție similară minim 1 an;
- Studii superioare tehnice (finalizate);
- Foarte bună cunoaștere a limbii engleze;
- Cunostințe solide de operare PC (MS-Office);
- Cunoașterea metodelor de control al calității;
- Înțelegerea proceselor, abilități analitice;
- Abilități de comunicare, putere de convingere;
- Atenție și responsabilitate în executarea sarcinilor;
- Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor. Abilitatea de a adapta obiectivele și interesele proprii la diferite situații și oameni. (maleabilitate și diplomație);
- Aplicarea regulilor de bază de comunicare (ascultare activă, pus și răspuns la întrebări, expunerea părererii proprii) în munca de zi cu zi.
Responsabilități:
Monitorizează indicatorii de performanță:
- Monitorizează PPM extern/client;
- Monitorizează PPM extern lunar și anual;
- Monitorizează costurile noncalității (din incidentele externe);
- Actualizează panoul de afișare a indicatorilor de calitate/lunar;
- Determină, implementează și menține caracteristicile speciale ale produsului.
Monitorizează abaterile de la standardele de calitate întâlnite de client:
- Inregistrează și raportează reclamațiile de la clienți;
- Participă la analiza reclamațiilor de la client;
- Răspunde la reclamații în format 8D, PDCA, respectând termenele standard;
- Urmărește planul de acțiuni stabilit în urma fiecarei analize din reclamațiile de la clienți;
- Participă la analiza dosarelor de facturare reclamații;
- Predă fiecare dosar de facturare + dosar de incident la departamentul financiar;
- Validează conformitatea tuturor produselor și proceselor de fabricație, inclusiv a pieselor de schimb și a celor obținute prin externalizare, cu toate cerințele aplicabile ale clientului, respectiv cu toate cerințele legale și de reglementare aplicabile în tarile de recepție, în cele de expediție și în cele de destinație a clientului, dacă aceste cerințe sunt furnizate organizației;
- Analizează indicatorii din tabloul de bord al clientului, efectuează activitate specifică portal client.
Oferim:
- Salariu atractiv;
- Pachet asigurare medicală privată;
- Tichete de masă;
- Transport asigurat spre și de la locul de muncă;
- Mediu de lucru plăcut, dinamic;
- Training pentru formare și dezvoltare profesională;
- Posibilitate de dezvoltare a carierei.