Analist calitate si monitorizare clienti

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Companie: Enel Energie

Ce vei face?
Vei analiza motivele de interactiune cu clientii in scopul intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora;
Vei analiza periodic esantioane de raspunsuri la solicitarile clientilor, raspunsuri formulate de catre partenerii externi si evalueaza nivelul de calitate al acestora in raport cu standardul de calitate stabilit;
Vei realiza rapoarte de evaluare a performantei calitative a agentilor partenerilor externi si vei propune catre Channel manager partener modalitati de optimizare a performantei;
Vei analiza fluxurile de lucru din aria Sevicii Clienti si vei propune modalitati de optimizare ale acestora;
Vei elabora sabloane pentru raspunsuri standard dedicate clientilor;
Vei analiza motivele de revenire si reclamatii ale clientilor si propune masuri corective;
Vei realizeaza apeluri catre clienti pentru analize de calitate pe diferite topicuri identificate cu potential de optimizare;
Vei participa la proiectele de optimizare a proceselor/sistemelor care sustin relatia cu clientii;
Vei analiza interactiuni cu scor scazut la studiile de satisfactie pentru intelegerea motivelor si adresarea acestora;

Cerinte:

Absolvent studii superioare;
Constituie avantaj experienta customer service/customer experience de minim 1 an;
Cunostinte operare în sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, PPT) – nivel avansat;
Abilitati de analiza date si statistica la nivel avansat;
Abilitati de analiza si eficientizare procese;
Abilitati de comunicare verbala si scrisa la nivel avansat;
Capacitate de lucru in echipa;
Abilitati analitice si de atentie la detalii;
Orientare catre client si problem solving.

Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:

Contract: perioada determinata 1 an - inlocuire maternitate

Pachet salarial competitiv;

Reduceri pentru servicii medicale;

Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;

Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;

Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;

Oportunități de dezvoltare profesională reală;

Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;

Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică.

Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.
Daca vrei sa afli mai mult despre modul in care Enel iti proceseaza datele tale referitoare la candidatura ta poti accesa acest link oricand doresti:

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENEL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENEL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENEL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?