Analist, Credit Risk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul postului:

  • Propune, realizeaza si interpreteaza analizele/rapoartele asociate ariei de credit risc, cu scopul de a oferi suport in asigurarea unui proces eficient de management al riscului de credit.
  • Administreaza procesele/procedurile/instrumentele folosite in vederea gestionarii riscului de credit.

Responsabilitati principale:

->Intocmeste si interpreteaza repoarte/analize  aferente ariei de credit risc (din proprie initiativa/la cerere)

->Initiaza si propune analize de prognozare si monitorizare a riscului de deconectare pentru neplata.

->Realizeaza studii de optimizare a balantei risc-beneficii adecvate pentru diverse segmente si portofolii de clienti

->Propune, monitorizeaza si analizeaza/ interpreteaza indicatorii aferenti riscului de credit/bad debt; identifica si raporteaza eventualele abateri de la standardele agreate. Adreseaza inclusiv propuneri de remediere a potentialelor probleme/abateri identificate, precum si de eficientizare/imbunatatire a

->Configureaza recomandari de actiuni/proiecte pentru a controla/reduce riscul si a pastra echilibrul cu politica de vanzare a diferitelor produse

->Evalueaza riscul de credit aferent lansarii de noi servicii/produse si propune masuri proactive de prevenire a riscului de credit identificat

->Dezvolta/editeaza specificatii functionale si de design pentru achizitia/dezvoltarea/actualizarea instrumentelor/aplicatiilor folosite pentru gestiunea riscului de credit

->Efectueaza complexe analize /evaluari (relationate de procesele/procedurile/sistemele aferente ariei credit risc) in scopul eficientizarii proactive si continue a procesului de management al riscului de credit. Configureaza recomandari de actiuni/proiecte pentru a controla/reduce riscul si a pastra echilibrul cu politica de vanzare a diferitelor produse

->Propune/implementeaza dezvoltarea de modele de scoring, calibrarea acestor modele periodic

->Propune actiuni adecvate dinamicii pietei, dezvolta noi abordari prin prisma pietei concurentiale in industria telecom precum si in alte industrii.

->Se implica si ofera recomandari pertinente, emite rapoarte si date corecte ca raspuns la cerintele venite de la departamentele client sau legate de bechmarking cu celelalte companii din grupul Vodafone prin raportarea de indicatori-cheie de performanta a departamentului.

Competente, cunostinte si experienta:

  • Afaceri: Rezolvarea situatiilor ambigue; Intelegerea afacerii; Orientare catre client; Calitatea Deciziei; Comportament etic si orientare catre valorile Vodafone; Integritate si incredere; Perspective; Orientare catre rezultate;
  • Procese: Luare deciziilor la timp; Delegare; Deprinderi functionale/tehnice;  Informare; Managementul inovatiei; Negociere; Organizare; Planificare; Stabiilirea prioritatilor; Rezolvarea problemelor; Management;ul proceselor; Managementul prin sisteme; Managementul calitatii si al proceselor de tip re-engineering
  • Oameni: Orientare spre actiune; Comunicare direct;, Capacitatea de a primi feedback; Comunicare scrisa
  • Experienta in domeniu

Certificari tehnice/profesionale necesare:

  • Diploma universitara:      
  • Microsoft Office (MS SQL, Acces, Excel, Word, Power Point)
  • Abilitati analitice si capacitate de sinteza
  • Abilitatile de analiza financiara reprezinta un avantaj
  • Limba engleza

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?