Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele atributii si responsabilitati:
- Participa si dezvolta specificatii cu privire la modificarea sau dezvoltarea unor noi produse/sisteme/fluxuri legate de activitatea de creditare Retail si asigura testarea sistemelor informatice si implementarea oricaror modificari privind procesul de analiza in cadrul dead-line-urilor stabilite;
- Analizeaza solicitarile de credite Retail in vederea identificarii si evaluarii riscului de credit aferent tranzactiilor de credit si se asigura de respectarea tututor reglementarilor interne aplicabile (norme,proceduri,etc.);
- Asigura verificarea aplicatiilor, evaluarea structurii tranzactiilor, valideaza existenta/componenta grupurilor de clienti Retail, capacitatii de rambursare si garantiilor aferente pentru aplicatiile de credit retail, altor tipuri de verificari, conform reglementarilor interne;
- Analizeaza solicitarile de restructurare si cele aferente altor operatiuni de inlocuire de expuneri, pentru segmentul de clienti Retail ce necesita avizul/opinia analistului, conform mentiunilor reglementarilor interne;
- Emite opinii de risc in cadrul referatului de credit cu privire la riscurile generate de tranzactia de credit, propune conditii si clauze suplimentare in vederea diminuarii riscurilor identificate (daca este cazul);
- Raporteaza catre Departamentul Antifrauda/alte departamente specializate toate situatiile suspecte legate de aplicatiile de credit cu scopul de a preveni riscul de frauda sau orice alte riscuri operationale, conform reglementarilor in vigoare;
- Asigura procesarea aplicatiilor in timpul de raspuns agreat si realizarea targetului lunar;
- Asigura efectuarea controlul intern trimestrial, conform mentiunior din procedurile de creditare;
- Poate formula, la solicitarea Directiei Administrarea Riscurilor, opinii de risc in procesul de analiza individuala a provizioanelor IFRS pentru clientii din portofoliu, conform metodologiei Bancii;
- Participa la elaborarea si implementarea procedurilor de creditare Retail si fluxurilor de lucru aferente, din perspectiva activitatii desfasurate.
Cerintele postului:
- Studii superioare finalizate cu licenta;
- Experienta in domeniul financiar-bancar, in activitatea de analiza credite retail – minim 3 ani;
- Experienta in elaborarea de specificatii si testarea sistemelor informatice cu privire la aplicarea reglementarilor de creditare -min 2 ani;
- Cunostinte de operare PC - MS Office – nivel mediu;
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
- Bune abilitati de organizare si planificare, abilitatea de a lucra cu deadline-uri, capacitate de analiza si sinteza, responsabilitate, atentie la detalii, orientare catre rezultate, orientare catre identificarea solutiilor.
Beneficii:
- Posibilitate work from home;
- Abonament de servicii medicale.
Daca doriti sa va alaturati Echipei Patria Bank si indepliniti conditiile mentionate, va invitam sa aplicati pentru postul de Analist credite retail, structura ce functioneaza in cadrul Departamentului Evaluare Risc De Credit Retail.
Doar candidatii selectati pe baza CV-urilor transmise vor fi contactati.