Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilităţi:

- Procesează ofertele venite de la furnizori;

- Întocmeşte comenzile la furnizori pe baza planului de aprovizionare;

- Verifică confirmările primite de la furnizori în conformitate cu procedurile interne;

- Rezolvă reclamaţiile cantitative la recepţie;

- Actualizează nomenclatorul de produse pe furnizori;

- Întocmeşte şi actualizează situaţia furnizorilor;

- Urmăreşte livrarea reperelor comandate la furnizor în cantităţile, la preţurile şi termenele solicitate.

 

Cerinţe:

- Experiență de lucru cu sisteme ERP;

- Cunoștințe de operare a calculatorului - (Word , Excel) ;

- Cunoștințe de limba engleză;

- Absolvent/ă studii superioare;

- Persoană serioasă, organizată, comunicativă și flexibilă;

- Atenție foarte bună la detalii;

- Abilități de organizare, coordonare și rezolvare a problemelor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Kathrein Broadcast Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Kathrein Broadcast Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Kathrein Broadcast Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?