Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare finalizate in domeniul economic;
- Cunostinte temeinice de contabilitate si economie;
- Cunostinte avansate Microsoft Excel;
- Cunostinte Limba Engleza avansat;
- Reprezinta un avantaj cunostinte de operare in Charisma ERP si/sau Charisma Analyzer (Tableau Software)
Descrierea activitatii:
- Analiza cheltuielilor pe departamente si centre de cost;
- Pregatirea documentelor necesare pentru finantari, credite bancare, leasing;
- Pregatirea rapoartelor de venituri si cheltuieli;
- Participa la bugetul anual, forecasturi si proiectii pe termen lung ale business-ului;
- Urmareste respectarea procedurilor de controlling, reporting si budgeting;
- Inaintează propuneri de automatizare pe rapoartele existente;
- Creează rapoarte operaționale și/sau le dezvoltă pe cele existente, în funcție de solicitările managementului.
- Gestiunea financiară a întreprinderii cu înțelegerea și interpretarea principalilor indicatori economic-financiari;